Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Bodycombat

Av anonymama - 10 maj 2012 23:00

Så har jag varit iväg och rört lite på fläsket ikväll. Hängde med en gammal barndomsvän som bor i stan på Bodycombat. Gud va jobbigt, men oj så skönt nu efteråt. Jag var förmodligen sämst av alla och jag klarade knappt av att se mig själv i spegeln. Inte nog med att jag ser ut som en flodhäst, ser ju helt störd ut när jag gör rörelserna och hoppar runt också. Brösten visste inte rikigt var de skulle ta vägen där ett tag och det märks att jag är tung, inte så lätt i steget så att säga. Angående spegeln hade jag i och för sig fullt upp med att kolla på instruktören så jag slapp titta på mig själv större delen av tiden. Fast skit i om jag ser ut som ett miffo, bara det ger resultat.


Känslan nu ikväll när jag sitter nyduschad helt färdig efter träning redo att titta på lite serier, tar mig tillbaka till den tiden då jag faktiskt tränade och var tränad. Jag hoppas så innerligt att jag inte ballar ur denna gång utan att jag kör hela vägen och att jag kommer igång ordentligt med träning och går ner i vikt så att jag kommer i form igen. Det var längesen. 


På måndag är Zumba inbokat och tisdag har vi bestämt att träna med kursgänget. Kanske måste iväg imorgon igen ändå, lördag är vi ju iväg och jag tror att chansen att jag ska komma iväg på morgonen innan vi åker är ganska minimal, men man vet ju aldrig. Söndag känns lite to much med tre dagar på raken. Vi får se vad det blir.


Jag är så taggad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymama - 18 juni 2012 23:29


Japp, det stämmer som rubriker antyder, jag har börjat springa! Nåja, har iaf gjort 3x30min på löpbandet det senaste. Och förbättrat tiden varje gång. Jag har två mål och det ena klarade jag nästan redan idag; att springa alla 30 minutrarna. Eller ja...

Av anonymama - 14 juni 2012 10:05

På tisdag är sista tillfället vi träffas i kursen men jag har bestämt mig för att gå fortsättningskurs till hösten. Då blir jag förmodligen lite mer peppad att fortsätta köra under semestern och har sen invägning osv. ända fram till jul.    Hur d...

Av anonymama - 24 maj 2012 12:06

En månad har nu gått med mitt nya liv och med kursen på Sportlife. Jag har ätit enligt metoden utan att fuska (förutom lite alkohol som har åkt ner nån helg) och jag tränar mer och mer. M och jag har två onsdagar i rad varit på box. H är på barnpassn...

Av anonymama - 9 maj 2012 10:39

Här kommer ett tråkigt inlägg om vikt och mått.   Igår var det mätning och vägning. Händer inte så mycket som jag kanske hade hoppats på med tanke på alla extrakilo jag har, men det går åt rätt håll i alla fall. -2,1 kg nu på knappa två veckor (-...

Av anonymama - 27 april 2012 21:34


Ikväll bjuds det på:    Chai-te med lättmjölk Keso med hallon och trädgårdsblåbär Ägg   Går ingen nöd på mig direkt.     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards