Alla inlägg den 18 juni 2012

Av anonymama - 18 juni 2012 23:29

Japp, det stämmer som rubriker antyder, jag har börjat springa! Nåja, har iaf gjort 3x30min på löpbandet det senaste. Och förbättrat tiden varje gång. Jag har två mål och det ena klarade jag nästan redan idag; att springa alla 30 minutrarna. Eller ja, jogga gjorde jag snarare än sprang. Undrar om det finns nån hastighet som avgör om man joggar eller springer eller om det har med pulsen att göra, det bör ju vara individuellt.. Måste jag kolla upp. Det andra målet är att klara 5km på 30 minuter. Idag kom jag 4,2km så det är inte jätte jättelångt borta det heller.


Jag funderar nu på att springa ett lopp som sporre och har Topploppet som tanke. Det är i september, vilket innebär att jag har lite tid att hinna träna. Man kan springa både 5 och 10km, jag ska nog hålla mig till det kortare. Försöker dra med mig lite folk på det, men det går lite segt.


Har blivit helt tokig i att träna och fattar inte hur jag ska få ihop det denna veckan när vi får gäster över midsommar och jag ska hinna planera och laga all mat och städa hela vår lortiga villa-upp-och-ner. Hoppas på little help from my friend. Läs M.


Imorgon är det sista gången på kursen, och sista invägningen. Hoppas hoppas hoppas hoppas att jag klarat mitt mål -8kg på 8 veckor. Trots helg i Danmark med allt vad det innebär.


Bjuder på en liten bild. Bara älskar dessa flugbilder, kanske kommer fler så småning om. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards